Många saker att bocka av på listan

Idag har jag kämpat mig igenom nationella i Engelska B och Svenska B tal. Det känns så skönt att bocka av dessa punkter på listan så att den hela tiden minskar så att jag kan peppa inför sommarlovet. Efterskolan fick jag skynda mig hem till mina kära små skitsyskon som väntade hemma själv. Det första min lillasyster sa när jag kom innanför dörren var att ja vad bra nu blir det mat. Utan att säga hej eller någonting hon var mest intresserad av att jag skulle laga mat till henne.. Fick jätte ont i smal benet när jag var ute och gick förut. Har gått på långpromenad i tre dagar nu och det har satt sig på benhinnorna, inte så skönt. Vi får se hur bra det går att springa imorgon på orgenteringen på idrotten.



men ska se färdigt filmen som jag ser med Adam och Astrid (Nalle Puh)
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0