Tisdag

En super bra dag med fint väder! Idag när jag kom till skolan fick jag veta att matteprovet var fram flyttat till torsdag efter lovet! så himla skönt har känt nig stressad över det men nu får jag många fler dagar att förbereda mig inför provet. Så nu njuter jag bara över livet. Imorgon ska jag kolla på när älsklingen och en killar i klassen spelar match mot varandra, fredag en mysig frilufsdag och på kvällen fira världens finaste Amanda som fyller 18 år och på lördag mysa med HELA familjen! Nu känna det underbart att leva. Men ni börjar bigbrother så måste sluta skriva! Bilden nedan ser ni en fin snögubbe som jag och Astrid gjorde förut!

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0