Mitt hjärta

Denna dag är till för att man ska visa för dem man älskar att man bryr sig om dem! Så idag ska jag visa här på min blogg vad Calle betyder för mig!

Det var en helt vanlig tråkig skoldag. Eftersom att jag och två kompisar tyckte att den var så tråkig så ville vi skolka för att slippa den. Dessa ''värdefulla'' timmar ägnade vi på att åka till andra delen av stan för att en av kompisarna skulle träffa hans polare. Denna då oviktiga polare var Calle.

Även fast att vårt möte var meningslöst ville Calle ha mitt nummer. Så vad vare då jag gjorde, som gjorde att han ville ha mitt nummer? Vi tillbringade dessa timmar på att loda på hans skola för att vi inte hade något bättre för oss. Så något betydelsefullt måste jag ändå ha gjort på detta oviktiga möte. Vad det riktigt var vet jag inte.

Vårt första möte var inte så speciellt men han är väldigt speciell för mig. Du är min allra bästa vän och det finns ingen som känner mig så bra som du gör! Det allra bästa med dig är att vi har så himla roligt ihop. Så därför vill jag tillbringa denna dag med dig mitt hjärta! Och visa dig all min kärlek.

















Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0