Resultatet så här långt..

Här har vi mitt konstverk, alltså dockhuset! Dock är det dålig kvalité på bilderna (mobilkamera). Den första bilden här nedan är från sovrummet. Valde att måla väggarna rosa för att det är lillasyster favorit färg. Jag målade allt förhand och jag kan säga att det var ganska så pillrigt.

 
Här är en bild på när jag fixat golvet och lagt in möblerna. De vita kuddarna som ni ser sticka fram har jag sytt till sängen. Även sytt till överkastet (y)




Här har vi en före bild på hur golvet såg ut i köket. Jag har även börjat på de svarta rutorna!



Efterbild. Så här blev resultatet av köksgolvet. Det som är kvar att göra här är att sätta in tapet. Måste bara köpa tapetklister.


Här har vi vardagsrummet (före)


(efter) Valde att måla en svart fond vägg. Resten av väggarna kommer bli vita tapeter.

(före) golvet i badrummet





(efter) golvet i badrummet. Väggarna ska också få någon tapet har dock inte bestämt vilken färg än.

Har målat om en hel del möbler och sytt lite andra kuddar till soffan. Det är ett ganska roligt projekt. Så för er som tycker om att pyssla/designa är det här en rolig grej man kan göra.

Det var allt för idag
puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0