Något jag har gjort:

Hej på er kära vänner!

Idag tänkte jag dela med mig av något som jag gjort själv. Jag var less på alla mina ringar som ligger utspridda överallt så jag ville göra något där jag kunde samla i alla fall några av mina ringar på.

Det jag använda var vanlig blålera. Som jag formade till en prinsseskrona. Det som är viktigt och tänka på när man använder blålera är att man måste jobba med den en stund för att den ska bli varm och mer hjälpsam. Sedan är det bra om man använder sig av lite vatten. Alltså att doppa sina fingrar i så att det är lättare att forma och få en fin yta.








Fick plats med en hel del ringar på denna ;)

Det var allt för mig idag
Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0