Höst trend



Jag älskar den nya hösttrenden. Denna bild kommer från mios hemsida. På sidan om inspiration. Jag får verkligen bra inspertaion när jag tittar på den här bilden. Det ser så varmt och mysigt ut.

Ett bra exempel på en kändis som älskar rustik inredning är Maria Montasami.


I vanliga fall är jag mest förtjust i ljusa rum med enkla och snälla färger på väggarna. Men så här till hösten finns det väl egentligen ingen bättre stil än rustik. Eftersom att på hösten när det är lite små kallt och det regnar mycket. Tillbringar du stor del inomhus. Då vill man bara krypa ner i soffan i en stor gosigfilt. Den rostikastilen är väldig tacksam på den fronten, den ger värme!

Det var dagens tips, nu ska jag kila
puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0