Dagens underbara armband

Hej hej hej hej hej hej hej hej

Idag är jag konstigt nog pigg och glad det brukar jag inte så ofta vara nu för tiden faktiskt. Kanske är det för att jag är så taggad inför nästa helg när jag får vara en ledare inför min underbara konfermationsgrupp. Det ska bli så himla spännande och kul och få träffa alla. Aja nog om det jag ska inte tråka ut er med mitt liv ;) hahha

igår hade jag tråkigt medans jag tittade på idol så då tog jag fram mina små fina askar med pärlor och gjorde mig helt enkel ett snyggt armand som jag hade på mig idag på skolan.





Det var allt för idag. (Ni får såklart härma. Det är de jag är till för, att insperera er att göra likadant.)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0