Bilder och dagens tips

Tänkte lägga in bilder nu på arrangemanget med änglabilderna men kom dock på att jag har glömt kameran hemma och jag är hos calle just nu. Kanske kan lägga in dem senare.

Måste bara säga att jag är så himmla förtjust i mörka trägolv. Det finns inget finnare. Speciellt nu när jag är inne mycket på rustik. Även fast att du inte kanske vi köra hel Rustik sitlen så kan mörka trägolv vara ett bra val. Eftersom att då får du också in den här varma/mysiga känslan. Mörkt trägolv är snyggt till ljusare möbler.



Bilden är tagen från (http://houseofphilia.blogspot.com)

Mörkt trägolv passar i alla rum skulle jag vilja säga. Det kanske är minde lämpligt att ha det i ett badrum men i alla andra rum passar det perfekt.

Det var allt för idag hoppas ni fått lite ideer.
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0