Passar utmärkt på ett lyxhotell..

Det är över en vecka sedan jag skrev ett inlägg. Är ledsen för att det har blivit så men har haft så fullt upp med att tänka på annat. Jag har haft mycket i skolan, varit på auditon och min morfar har gått bort. Allt detta har skett nu i veckan så ni får förlåta mig.

Idag tänkte jag skriva och prata lite om den här bilden:


Bilden kommer från sidan http://freshome.com/

I första anblicken tänkte jag wow vilket snyggt sovrum men sedan när jag funderade en stund och försökte föreställa mig om jag skulle vilja bo i det där sovrummet dag in och dag ut. Och svaret blev nej. Det är väldigt neutrala färger så det skulle passa i princip passa alla typer av människor men inte i längden. Det passar alldeles utmärkt på ett lyxhotell men hemma hos sig själv? Nej. Varför tycker jag så?
Jo för att det är så opersonligt. Jag kanske tjatar för mycket om att ett rum ska vara personligt men det är så. Ett rum ska presentera vem du är som person då har du fått ett rum som passar idg perfekt. Man skulle kunna ordna det här rummet så att det blir personlig men som det är nu tycker jag inte att det är godkänt. Men smaken är som baken.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0