Vinden i håret och fullfart framåt






Har precis kommit hem från en lång vår promenad i solen med min ängel!

Igår var det en underbar dag! Jag hade vinden i håret och full fart framåt. Igår körde jag motorcykel igen. Det är så fruktansvärt kul! Har lite ont i handen sen igår bara för att det är ganska jobbigt att hålla emot kopplingen hela tiden. Nog om det i helgen har jag bara tagit det lugnt. Varit med kärleken och syskonen!

Det är en jobbig vecka framöver med nationellaprov,matteprov,nkprov m.m. Men det är bara att kämpa på och ta dag för dag och hela tiden fokusera på att det snart är sommar!!!!!! Tiden går så himla fort.

Nu ska jag unna mig att se på tv och bara vila och snart mysa med kärleken.
Puss o kram
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0