Regnet droppar!



Vaknade imorse av att regnet droppade på mitt fönster. Det är ganska mysigt att ligga i sängen och höra regnet utanför. Jag drog täcket längre uoo mot halsen och myste ner mig en stund till i sängen och bara låg och lyssnade. Febern i dag har gått ner sig lite men det är fortfarande inge bra. Hade prick 38 i morse. Nu har jag tagit en ibumetin så nu är jag lite piggare.

Jag håller mina tummar för mp10 som gör nationella i matte B nu! Jag vill verkligen att det ska gå bra för dem.

Idag har jag inte gjort mycket annat än sett på film. Har kollat på letters to Juliet. Jag rekomenderar verkligen den filmen. Den är så himla mysig. Orkar inte skriva vad den handlar om men ni kan gå in och läsa det själva på internet men i alla fall filmen är ett måste den är så fin!

Ska sen titta på the notebook som också är helt fantastik den är nog till och med ännu bättre. Det har blivit mycket kärleksfilmer nu när jag är sjuk och tycker synd om mig själv. Igår kollade jag på dear John. haha

aja nu ska jag försöka få i mig lite lunch.
puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0