PANIK



Jag har vrål panik. Super sjuk tror att jag har dragit på mig någon influensa. Jag har skit ont i halsen, helt tept i näsan, säker öron inflamation för det värker i örat och 38 graders feber. Det är inge vidare kan inte göra annat än att ligga i sängen och tycka synd om mig själv jag orkar inte göra någonting. Skulle gå på toa förut och kände mig helt svimfärdig när jag klev upp ur sängen.

Det som är mest jobbigt är att vi har nationella imorgon i matte B och jag tvivlar starkt på att jag kommer vara frisk till det. I sånna fall skulle det behövas ett mirakel. Desutom så skulle jag behöva plugga en massa idag inför nationella imorgon men jag förstår inte hur jag ska orka med det. Jag kan knappt sitta upp!!!

Aja nu ska jag sluta tycka synd om mig och försöka sova en stund!
puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0