Om väntan



Väntan! Vad är det för onödigt ord igentligen?
jag HATAR att vänta. Att vänta känns bara som att slösa bort sin tid på onödiga saker. Om någon säger till mig ''Malin vänta här'' Då tänker jag bara ''va men hallå jag? ska jag vänta? det går ju inte!''
1 minuters väntan känns som 5 minuter och 10 minutersväntan känns som 20.

Varför kom jag på precis det här? Jo för att min (nu säger jag pojkvän bara för att jag är så ''förbannad'') sa att han skulle uta och köra i skogen i 20 minuter. Då tänkte jag att 20 minuter för honom är typ 40 minuter så jag hade ingen brådska till honom. Men jag bad honom att lägga ut en nyckel i fall att. Och tur var väl det nu har det gått en timme sedan han ringde och sa att han bara skulle köra i 20 minuter. Sitter helt ensam i hans hus och kan inte göra någonting eftersom att vi ska åka och köpa mat när han kommer hem.. Nu kanske vi inte äns hinner det..

Jag får fördryga bort tiden på att plugga!
Puss o kram
p.s hoppas du slipper vänta idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0