När gränsen är nådd?

Nu är jag så slut så att jag inte vet om jag klarar av mer.. och då pratar jag förstås om skolan. Idag har vi skrivit nationella det tar en hel del på krafterna kan jag säga. Man sitter spänd hela tiden. Nu efter skolan har jag pluggat matte. Sedan klockan fyra har jag suttit med andragrandsekvationer och regler hit och dit.



Igår pluggade jag lika mycket matte och jag kan säga att i natt drömde jag bara om matte. Om mattematiska termer som rabblades i mitt huvud. Jag kan säga att jag sov inte speciellt bra alls i natt... 

Imorgon är det matteprov och på fredag är det naturkunskap. Efter fredagen kommer det kännas jättebra! Då kommer man bara kunna andas och rensa huvudet genom att tänka på annat. 

Nog om skolan vill för en minuts skull tänka på någonting annat. Det är inte så jätte lång tid kvar innan det blir spanien. Vi åker till spanien 15 Juni. Okej det är över en månad. Men den här månaden kommer gå ganska fort tror jag! Vi ska till barchelona vit inte vart riktigt och jag vet inte vad hotellet heter som vi ska bo på med det blir säkert bra. Jag åker iväg med familjen Rabbing som består utav svärfadern Anders, Svärmoddern Ewa och svärsystter Madde och såklart min kärlek Calle. Det kommer bli supermysigt!

Aja nu ska jag sluta skriva känns som att jag nu har skrivit för mycket redan om onödigt fakta ;)
Puss på er allasemmans
p.s kom ihåg att även fast att det känns tungt med skolan så tänk att hur det än går på prov eller uppgifter så lever vi vidare ändå!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0