Internet fungerar

Äntligen internet!!!!
Vi lever hela familjen och resan hit var lång ch jobbig men det gick bra! Vi reste totalt runt 30 timmar. Många jobbiga timmar men nu när vi är framme har vi det helt underbart. Klockan är just nu halv fem. Vi har legat vid stranden hela dagen idag. Har för det mesta bara legat i skuggan och jag har redan blivit brun. Jag har till och med bränt mig :O. Vilken värme oj oj oj. När vi kom fram så var klockan runt tio i thailand och då var der 33 grader ut... helt sjukt. Men det är riktigt skönt. Tänkte lägga in lite bilder sen resdagen så här kommer några bilder sedan vi reste.


På flygplatsen i kina



På kinas flygplats kan man spegla sig i golvet..



på kinas flygplats



kinas flygplats :)

Nu ska jag snacka med min älskling på skype.  laddar upp mer bilder ikväll från idag!
puss o kram
//
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0