Livrädd

Det är fortfarande storm ute och våran båt kommer om två timmar. Jag är livrädd. Det kommer bli jätte jobbigt att åka båt. Det är ingen stor båt utan det är speedboat. Men jag vill inte stanna en dag till på den här ön jag håller på dö av tråkhet. Visst det är en fin ö men det räcker inte för mig längre vi har sätt fina platser i tre veckor nu börjar typ lessna på det. Nu ska vi till koh chang det ska bli hur underbart som helst jag och Ida njuter verkligen! Vi kan shoppa och handla när vi vill bara den känslan är underbar. Det enda minnet jag kommer ha av koh mak är oväder!!! Det negativa är att på nästa ställe har jag förmodligen inget internet. Så jag kanske inte skriver på några dar igen.






Jag hoppas jag överlever. Om någon försöker skriva till mig på facebook eller sms och ni får inget svar inom tre dagar vet ni att jag ligger på havetsbotten.
Puss o kram
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0