Koh chang

Nu har vi äntligen bosatt oss på Koh chang! Vi är dock inte på samma hotell som förra gången när vi var här inte äns samma strand. Den här stranden är lite mindre än den andra. Men ska försöka så att vi kan åka tillbaka och bo på den större stranden efter vi har varit på koh kood och koh mak. På eftermiddagen var jag och Ida ute och gick. Vi skulle kolla läget hur det såg ut här ocg vi knäppte fina bilder som ni ser här nedan!

Min sjukdom är hyffsat borta. Har fortfarande ont i halsen men knarkar i mig halstabletter så det går att leva med halsonten. Men mina feber är borta! (skönt) Har dock varken solat eller badat idag eftersom att jag vill inte uttsätta kroppen för de (är fortfarande inte hundra). Imorgon blir det havsbad!



Påväg ner till stranden



På väg till stranden



På väg ner till stranden



stranden mitt ben och solstolen


stranden



stranden



NU SKA JAG SOVA GODNATT :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0