Hej mysiga underbara kväll..

Efterskolan skyndar ja mig hem för att hinna tillbaka till träningen i tid. Kom då ett sms om påminnelse om att det är träff i kyrkan. Fick då skynda mig ner till kyrkan istället och där träffade jag underbara isabelle och moa. Det var verkligen jättemysigt att vara i kyrkan. Behövde verkligen den stunden! Efter kyrkan knallade vi oss mot sporthallen för att isabelle och moa skulle se på basketen och jag gå till bussen och på vägen ner träffar vi på elsa som hade varit och tränat (åt mig också som hon hade lovat). Då gick jag och hon tillsammans ner till bussen och då fick jag en trevlig pratstund med henne också. Känns så underbart skönt också att klassen har studiedag imorgon. Så imorgon ska jag uträtta det sista som jag behöver fixa innan resan. Nu är det nära!




Men nu ska jag fortsätta ha en mysig kväll.
Puss o kram
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0