Sommar sommar och sol



Det känns verkligen som sommar nu!

Idag har jag varit duktigt och rensat jordgubbslandet. Jag flyttade några plantor från det gamla landet till ett till land. Det känns så skönt och roligt att få pyssla lite. Igår satte jag massor med blommor i olika krukor. Så nu är det väldigt fint ute på gården. Längtar nästan tills att jag får rensa jordgubbslandet nere i stugan också! Haha.
Om inte annat kommer jag vara väldigt stolt sedan när vi får jorgubbar att det är jag som sköt om dem.
Sommar sommar det känns konsigt att vi ska till skolan på tisdag jag har nästan tagit sommarlov nu det känns som att det är sommarlov.

Jag vet inte om jag har skrivit om det förut. Jag kanske har missat det, men vi har köpt morfars sommarstuga som ligger nere vid älven i grenforsen. Det är en jättemysig stuga. Så det är där jag kommer tillbringa mina dagar i sommar. Kommer förmodligen att bo där nere!

Men nu ska jag titta lite på bigbrother som jag har missat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0