Första dagen på sommalovet



Ja vad ska man säga. Sov tills klockan var 12 sedan ringde kärleken och jag vaknade raskt. Sedan övertygade han mig om att följa med till sidsjön och bada men jag ville inte det för att jag inte hade några badkläder. Men han fick som han ville till slut. Så från klockan ett har jag suttit vid en brygga vid sidsjön med en grupp om 8 personer. Nu ska jag ta bussen hem (as jobbigt) och hjälpa till och städa hade jag tänkt. För på torsdagar är det städar dag. Det som är bra med den här dagen är att det är så himla fint väder ute så det ger en extra skön start på sommarlovet.

Calle och Anton står och mixar ihop någon lunch vi får se vad det blir. Med dem vet man aldrig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0