En dag att komma ihåg



Vaknar av att det är superkvavt i husvagnen. Nej jag är inte ute och reser utan jag sover i våran husvagn som står på gården för att det är alldeles för varm på mitt rum. Men i morse var det jättevarmt i husvagnen också. Snart vet jag inte vart jag kan sova utan att jag får andningsnöd på morgonen. Jag hade sådan panik att jag rusade upp ur sängen och sprang ut för att ta en nypa luft. Galen? Ja kanske.
Idag är det inget speciellt planerat på listan tror att det kanske blir bio på kung fu panda med lillebror. Det är bara fyra dagara kvar till spanien. Har dock dåliga nyheter när jag säger att datorn stannar hemma och det blir inget skrivande. Men jag tror att ni överlever i alla fall. Jag skriver så fort jag kommer hem igen.

Lite snabbt om går dagen. 50 årsfest hos morbror Benny. Det var runt 40 st och vi åt gott och hade trevligt.
Nu tänkte jag mysa lite med min älskling (Tuwa)
Pusss o krammm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0