spegel spegel på väggen där, säg vilket program som skönast är?

Underbara tv program. Ikväll är det premiär för den fantastiska svenska serien solsidan! Jag har har verkligen längtat. Hur sur och tvär man än är så får man sig alltid ett gott skratt av solsidan och risken är ganska stor att
man slutar att sura. Ikväll ska jag såklart mysa mig framför tv och titta på den underbara serien. Ska mysa framför solsidan med mamma,pappa och Ida. Tror vi ska lyxa till det med en stor skål med popcorn kan det bli bättre? Nej jag tror inte det!

ÄR väldigt nyfiken och förväntansfull
KAN DET INTE BÖRJA SNART!!! BLIR GALEN..







En tjuvtitt innan programet. Men nu ska jag gå ner och förberenda inför kvällen. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0