MM-MysMåndag

Sitter och tittar på junior VM hockey. Det är 7 minuter kvar av första perioden och ryssland leder med noll-ett. Ryssland kommer vinna!
Är ganska snäll tjej idag. Låter min pojke slösa sitt liv på hockey. Så om han vill göra det så kan jag offra en del av mitt liv också. Även fast jag egentligen är helt ointresserad. Efter hockeyn ska jag få bestäma vad vi ska göra och då ska vi se på narnia 2. Har inte sett den än så det ska bli riktigt kul.


Ja och älskligen var ute på en långpromenad med våra små hundar. Det var riktigt mysigt. Tuwa brukar bli voffig när hon möter andra hundar men när hon gick med stora clifford gick det bra då sa hon ingenting och gick lugnt och snällt brevid oss. :D

men nu ska vi fortsätta med våran mysmåndag
puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0