Min storasyster

Det har hänt något underligt :O min stygga Ida har för första gången i sitt liv velat ha med mig på en middag med hennes vänner. Min första tanke var? Vad har jag gjort som är så himla bra? Men sen slog det mig att det kanske inte är hon som vill det utan det kanske är någon annan som vill det och bad henne att fråga om jag kunde följa med.. Det var mysigt och gulligt av henne och fråga om jag ville följa med. Blev jätte glad men nu när jag tänker efter var det nog något annat hon egentligen menade. Hon och henne kille Jesper ska bjuda på middag för Jespers kompisar. Ska jag tacka ja? eller ska jag tacka nej? Det är den stora frågan. (Haha lite skämt och sido i det här inlägget.)



Nog om det ska berätta lite om min korta skoldag. Börjar klockan 12.40 med mentors tid. Vi fick träffa våra nya mentorer. Efter den lektionen hade vi kemi i 110 min. Den lektionen slutade klockan tre och där var min dag slut. En hyffsat skön dag och en lugn start på veckan. Skulle ta 42 matfors bussen hem 15.20 men bussen var inställd pga halka. Så jag fick ringa mamma och åka med henne hem istället. Skulle på träning idag också men tog mig inte dit för att bussarna inte gick.. :(

men nu ska jag kila puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0