Kort om veckan

Tiden går och går. Mer och mer framåt. Det är mindre än två månader kvar nu. Jag lägntar jag lägntar och jag lägntar. Har inte skickat in ledighetslappen än men ska göra det till veckan. (lärarna har i allafall sett mig nu). Jag hoppas bara att jag kommer få ledigt det är allt som känns mest jobbigt. Vi skickade in Visumansökan igår. Så vi är påväg nu kan man säga. Nog om det..

Idag är det fredag vilket är helt underbart! Veckorna bara flyger iväg. Lite kort om veckan:
Måndag: Skola,pluggade bakade kladdkaka med adam och astrid.
Tisdag: Skola, pluggade och calle sov hos mig.
Onsdag: Skola, sedan direkt när jag kom hem över till morbror benny som fyllde 50 år. Grattis till honom.
Torsdag: Skola sedan hem till calle och sov där
Fredag: Skola, sedan efter skolan blir det stan med underbara Ida. Efter stan ska jag hem och mysa med mamma och pappa och sedan sent ikväll kommer calle och sover hos mig.

Men nu ska jag kila..
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0