Jag längtar och längtar...så att jag kan dö



Jag längtar så att jag kunde dö nu. Jag vill åka iväg och se och få många nya intryck. Jag tror aldrig man blir helt full lärd av ett land. Det finns alltid nya saker att se, alltid nya härliga människor att träffa, alltid nya smaker att prova och alltid nya känslor att ta in.
Jag är full av förväntan. Men också lite rädd. Jag är fruktansvärt flygrädd. Det är det mest negativa med resan.(att man måste flyga för att ta sig dit). Jag vet att jag kommer klara det och jag försöker ständigt ha possitiva tankar om flygningen för jag vet att det kommer hjälpa så att när jag väl sitter på plannet kommer det kännas rätt okej.


Min blogg kommer bli en resedagbok! Så när jag är borta kommer jag försöka blogg så mycket som möjligt om vad vi gör på dagarna. Vad jag ser och vad jag känner. Så om ni är nyfiken på vad jag gör på andra sidan jordklotet är det bara att gå in och läsa. Ett sätt för att hålla kontakten utan att behöva ringa och prata med mig.
Men nu ska jag gå och lägga mig ska upp tidigt imorgon
natti natti
//


Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej Malin

Ser fram emot att någon i familjen bloggar så man kan följa vad som kommer att hända. Ha det så bra.

Stefan i Riga

2011-01-15 @ 16:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0