Lördag och trassel

Vaknade tidigt i morse av att världens största smiley är 1 dm från mitt ansikte. Astrid hade legat och tittat på mig ganska länge och när jag väl öppnade ögonen såg jag världens gladaste tjej! Hon ville så gärna sova med mig i natt. Så det var därför hon låg i min säng imorse. Aja nog om det. När jag sedan gick ner fick jag höra mammas stressiga ton på rösten. Vattenledningen hade fryst sönder så det var vatten under hela diskbänken och vi ska ha gäster om tre timmar. Så jag tror att mamma och pappa har det ganska jobbigt just nu. Det är tur att pappa är så händig! Han klarar allt! haha ;) Måste försöka hjälpa dem så gått det går. Får göra tårtor eller något så att vi hinner med allt innan släkten kommer.







Skriver mer sen ska plugga lite sedan ska jag hjälpa mamma och pappa
puss o kram
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0