Låter fantasin flöda

Det luktar gott som aldrig förr nere i köket. Mamma står och bakar semlor. MUMS. Jag säger bara en sak MUMS. Det är världens snö oväder ute, jag sitter och försöker plugga samtidigt som jag lyssnar på Lars Winnerbäck och känner doften av nybakta semlor. (y) Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Just nu skulle jag bara vilja lägga ifrån mig boken och springa ner till köket och smaska i mig en semla. Nere sprakar det i brasan. Snöväder och kalt ute samtidigt som jag sitter framför en mysigbrasa med en semla i handen hur mysigt låter inte det? Nej nu måste jag sluta fantisera och fokusera i stället. Imorgon har vi kemiprov. Jag tror att det kommer gå ganska bra men jag vill inte hoppas på för mycket för då finns det risk för en besvikelse.

En bild på min kemibok och i bakrunden en skymt av mitt fina barbietäcke.
Nu ska jag forsätta plugga
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0