Jag vill ha fredag IDAG

Idag är det den underbara dagen. Den vackraste skönaste dagen på veckan!! FREDAAAAAGGG!

Efter skolan idag ska jag Felicia och Calle gå på stan en snabbis och sedan ska vi fort ta bussen hem för att göra oss iordning och sedan ta bussen ner till stan igen för att ta bussen vidare till HÄRNÖSAND. Och nu undrar ni vad ska de göra i härnösand? Jo vi ska hälsa på våra underbara klasskompisar. Vi ska hem till Andre och ha mysigt. Äta middag och umgås. Vi stannar där för natten också. Sedan på lördag tar vi en tidig buss hem. På dagen på Lördag ska jag och Felicia åka och kolla på SM - boxningen.



Mina älsklingar <3

Nu ska jag ha lektion puss o kram
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0