Fredags mys

Klockan är strax före elva och jag sitter hemma framför tv med ett iskallt glas med vatten och mörkchoklad. Det sprakar i brasan och på Tv går det Andra avenyn kan det bli bättre? Ja det kan det faktiskt. Hade bara mina kära älskling varit bredvid mig så hade allt varit PERFEKT. Just nu sitter han någonstans uppe i UMEÅ. !? ´´Suck´´



Imorgon blir det släkt middag. Det ska bli ganska kul och skönt att träffa alla. Vi ska äta middag och fira mamma och Adam. Men även säga hejdå. Eftersom att det snart är bara två veckor kvar innan vi ska åka. Det känns värre än vad det egentligen är. Jag tror att vi gör för stor grej av det. Men jag vet att förra gången kändes det som att vi var borta i en evighet. Men nu måste jag titta på tvn annars kommer jag att missa en hel del. Puss o kram
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0