En vanlig Tisdag

Idag har det varit en lång dag.
Först på morgonen hade vi naturkunskap där grupper från klassen ska ha lektion om big bang för resten av klassen. Vi fick vara med om teater,rita och leka lekar. Det var riktigt roligt. Sedan hade vi en härlig lunch och på lunchrasten tränade vi på företagsekonomin. Efter lunchen hade vi företagsekonomi och då hade vi redovisning om en produkt som vi skulle försöka sälja till klassen. Den lektionen kändes extremt lång eftersom att vi bara fick sitta och lyssna på andra. Jag fick desutom sprängande huvudvärk mitt upp i allt. Men efter företagsekonomin hade vi hål så då gick vi och myste på stenstan (ett café). Där skrattade vi och pratade om massor ;). Vad vi pratatade om är så klart en hemlis. Efter att vi haft en mysig tid på stenstan fick vi gå tillbaka till skolan och ha svenska. Men det var en ganska skön lektion vi satt och gjorde några gåtor. Vi fick gå hem tidigare och öva på det argumenterade talet som vi ska redovisa imorgon.
Som ni ser så var det en ganska lång dag. Eller det kanske inte låter så hemskt med dagen kändes fruktansvärt lång (vet dock inte varför. Kanske för att jag haft en fruktansvär huvudvärk).




Men nu ska jag sätta mig och plugga.
skriver nog mer sen
puss o kram <3<3
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0