Nytt tema!!!!!

Jag har mer eller mindre lagt ner min blogg ett tag. Nu ska jag ta tag i det igen och jag ska byta inriktning på min blogg. Varför?
Jo för att jag
under många år haft en dröm och ett intresse och jag kom på men varför gör jag inte en blogg där jag skriver om det jag brinner för. Det är ju egentligen det enda rätta.
Den har förut hetat Familj och foto. Den ska nu handla om inredning och små pyssel och lite tips och förklaringar på alla grejor jag gjort. Har hunnit med en hel del skapelser den här sommaren. Bilder och genomgång om dessa kommer imorgon!
Så nu tar vi det igen. Det här är en blogg om heminredning och småpyssel.
Hoppas ni kommer ta del av mina tips. Man klarar mer än vad man tror och många tror att det är svårare än vad det är!


Pusssssss


Kommentarer
Postat av: Anja

Det verkar vara en fin idé att skriva om heminredning och pyssel. Sånt är du ju duktig på. Lycka till. Kram/Anja

2011-09-01 @ 04:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0