Lila och svart vilken kombination!

Jag hade funderat länge över vilken accentfärg Calle (min pojkvänn) skulle ha på sitt nya rum. Till slut bestämde faktiskt han att han ville ha lila och silvriga prynadskuddar. Sedan valde jag till ett snyggt lila överkast och jag måste säga att lila och svart är en jävulst bra kombination. Visst svart och vit passar till det flesta färger. Men det lila passar väldigt bra till ett pojkrum och lila är en sådan färg som ser ganska exklusivt ut. Så det kan jag rekomendera. Nu har även hans lillasyster målat om sin fondvägg till svart och skaffat sig lila överkast och lila prynadskuddar. Så det bevisar att lila passar lika bra till tjejer! En färg till både pojkar och flickor.

Så om ni letar efter en lyxig färg välj mörklila och blanda gärna med silver!
Ha det så bra så länge puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0