Promenad

Igår avslutade jag kvällen med en härlig kvällspromenad med mina två älsklingar (calle och Tuwa). När jag sedan var ganska nära hemmet träffade jag min sötnos Isabelle och stod och pratade med henne en bra stund. Det var mycket trevligt jag saknar den pricken!!
Nu idag är jag super trött för att calle har hållit mig vaken hela natten pga att han har kräkts hela natten. Känner mig nu livrädd för att han har förmodligen magsjuka och Felicia är hemma från skolan idag för att hon har magsjuka. Jag hoppas att jag klarar mig ifrån det, vill inte bli sjuk nu innan lovet. Det har jag inte tid med.
Nu ska jag snart gå på någon workshop/föreläsning.



Puss o kram
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0