Jag tycker inte synd om mig själv!

Hejhop!
Har varit hemma från skolan idag. Pga sjukdom.
Nog om det orkar inte sitta och skriva som om jag skulle tycka synd om mig så vi går vidare nu istället.
Idag fyller astrid år. Vi har precis ätit tacos som hon ville ha till middag. Vi har en tradition i familjen att den som fyller år får välja mat. Så idag blev det tacos.




Jag fick stor lust att åka tillbaka till Thailand nu!! Är sjukt avundsjuk på alla som skriver om hur fantasiskt full moon party är..
Jag blir galet avundsjuk. Har hört och läst att det ska vara fantastiskt kul så det blir nog till att vända tillbaka till thailand någon vacker dag och vara med på full moon party.

Aja nu ska jag sluta drömma och skriva färdigt min novell.
Puss o kram
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0