Hemma igen

Hemma efter en underbar resa i Thailand. De sista dagarna i Thailnad var jag inte så duktig på att blogga pga att vi inte hade något internet. Resan hemmåt gick i alla fall jätte bra. Vi sov mesta delen på flyget så tio timmar gick ganska fort eftersom att jag sov sju av timmarna. Längtar redan tillbaka och önskar att jag nu kunde ligga på en av koh mak stränder och titta ut över havet och känner solens värme. Men det är som det är! Allt rullar på som vanligt. Tidsomställningen är lite jobbig bara. Somnar innan elva varje kväll och då har jag kämpat för att hålla  mig vaken. Somnar alltid framför tvn när jag försöker kolla på big brother (a)

Men nu ska jag gå ner och vara sociall med min älskling
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0