Dagens äventyr

Ännu en underbar dag! Man vaknar upp på morgonen och solen lyser in i rummet. Det är fantastiskt!
Igår vart det igen bio utan jag var ute på en underbar promenad i solen. Gick upp på berget och satt där i över en timme sedan kom Isabelle upp och vi satt och pratade om allt och ingenthing. Det är så mysigt och vara med den tjejen!! :D Idag blir det bakning på dagen för att på fredag ska jag och Calle ha födelsedags fika. Senare på kvällen ska jag fika med Isabelle och Elin.

Just nu sitter jag och tittar på repris från top model på tv. Vet inte varför följer det inte men fastnade bara framför det x). Ska snart äta lite frukotst.



Skriver snart igen
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0