Veckan i helhet

hejhopp!

Idag på skolan hade vi endast en lektion.Biologi.
Så vi slutade tidigare än vanligt, det var riktigt skönt att få komma hem innan det var bäcksvart ute ;).

Har även myst på lite med lillasyster astrid och knäppt tikiga bilder


här är ett exempel på hur konstiga vi är ;D








vekcan i helhet:
Ikväll har jag tänkt plugga lite och efter det åka till älskling för att sova där. Det ska bli riktigt mysigt.
Imorgon måste jag också plugga och tänkte rensa lite lådor som jag har i förrådet.
På torsdag efter skolan ska jag förhoppningsvis vara med några av tjejorna från klassen! och sedan är det fredag och då är det tänkt att jag ska resa till Övik och sedan vidare till Umeå med tre underbara människor.

Men nu ska jag fortsätta med plugget.
PUSS O KRAM //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0