Umeå

Är på resa med familjen Rabbing.
Idag kom vi till Umeå. Igår tillbringade vi natten i Övik.
När vi kom fram till Umeå gick vi på stan ganska länge. Vi gick i tusen olika affärer.
Efter det (runt klockan fyra) gick vi ut och käka.
Efter att vi ätit en fantastisk middag skulle vi gå till arenan för att titta på när grabbarna spelade. Det var J18 elit sundsvall-björklöven. När nästan hela första perioden gått så fick Calle en ganska kraftig tackling. Han får jätte jätte ont i hälen. Så jag och Anders följer med Calle på akuten. Där hamnade vi nästan hela kvällen.. eller nä.
Det gick faktiskt fortare än vad jag hade förväntat mig vi kom till sjukhuset runt halv 8 och vi fick åka där ifrån klockan tio. Calle hade inte brutit något. Utan det var något ledband som hade kommit till skada. Så min älskling går just nu på krykor :/ stackare..
Efter sjukhuset skjutsade vi Calle till hans hotell och sedan åkte vi till vårat och där umgicks vi med de andra föräldrarna.

Nu ligger jag ocg Madde med varsin dator i sängen och bara softar. Vi ska nog sova snart så att vi tar oss upp ur sängen imorgon.. :D


En trött Madde i bilen :D


Från hotellet


Här bor jag och Madde :D


Min packining ;)


Maddes packning ;)


Här var vi och käka :D


Dom tre musketörerna :D


En vacker plan


SNygg :O


Ett stikande ställe...


skadan


Anders


baby <3

Natti natti :D
//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0