Min lillasyster och min bästa vän

Min älskling förstår du hur mycket du betyder för mig?
Hur stor del av mitt hjärta som tillhör bara dig?

Astrid Eriksson för mig är du helt underbar och helt fantastiskt.
Jag kommer ihåg den dagen du kom hem från bb. Det var en av de lyckligaste dagarna i mitt liv. Det kändes som att det var en stor rosabubbla runt vårat hos. Den bubblan var fylld med bara kärlek och omtanke. Jag låter säkert helt töntig som försöker låta poetisk men jag skriver saker som kommer direkt från hjärtat sedan om det blir en soppa av allt ihop det bryr jag mig inte om.

Skulle du försvinna från mitt liv så vet jag inte vad jag skulle ta vägen. Jag känns som en extra mamma till dig. Jag har från första stund kännt en plikt att ta hand om dig och visa dig all kärlek det bara gå att visa någon.

Vi skrattar och har kul tillsammans. Vi leker tokiga leker som bara du och jag har tillräckligt bra fantasi för att komma på. Vi ger varandra stöd om någon är ledsen och vi vet att den andra finns där om man behöver någon som håller om än. Det är verkligen du och jag mot världen gumman! Du finns inom mig nu och föralltid!

Jag älskar dig min ögonsten och min prinsessa.










 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0