yeeeaaaah

Hej mina kära vänner!
Det låter som att jag ska skriva ett brev eller något.. men det känns nästan så. Jag har varit sjuk nu i snart en vecka det är därför jag inte har skrivit. Jag har inte varit så här sjuk på jätte länge. Förmodligen har det varit någon dålig influensa. Jag har haft jättehög feber, hosta,snuva, ja men allt som man kan tänkas ha..har legat och kräkts också under en hel natt och en halv dag!
Men äntligen känner jag att det börjar dra mot sitt slut. Det är Torsdag idag och jag vart sjuk i Lördags. Har fortfarande lite feber men jämfört med vad jag haft innan som känner jag mig riktigt lycklig. Har för tillfället 37.8 Det är inte mycket men inte litte heller, är fortfarande jätteförskyld. När jag vaknade i morse och tog tempen så vart jag så lycklig för i tre dagar vissade alltid tempen samma sak men nu fanns det äntligen ett tecken på att jag började att bli frisk. Jag kan inte beskriva känslan jag fick i kroppen. Även fast jag inte är hundra och har ont i huvudet och överallt så känns det anorlunda inombords vilket gör att jag känner mig starkare. Har man viljan klarar man allt brukar jag säga.

Min mamma har varit så underbart snäll mot mig när jag har varit sjuk nu i veckan. Har haft henne vid min sida hela tiden och sprungit som en idiot upp och ner för trappen hela tiden för att springa med saker åt mig jag känner mig riktigt tacksam utan henne hade jag nog varit sjuk fortfarande. Bästa medicinen är att bli ompysslad av någon för då blir man rofylld och kan slappna av till tusen (y)



Nä mina kära vänner.. Nu måste jag sova så att jag blir hundra procent frisk.
Puss o kram //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0