Du ligger på en strand helt själv...


Jag är less på vardagen!
Jag längtar så mycket till resan vi ska göra i Mars. Vi ska då göra en favorit i repris att åka till Thailand. Vi ska vara borta i fem veckor. Den 6 Mars-9 April. Då kommer min blogg bli en resedagbok/blogg. Så då kan ni följa min sköna vardag utomlands. En sådan vardag bör man ha hela tiden!

Föreställ er att ni ligga på en vit sandstrand, det är tomt på folk och vattnets vågor slår mot stranden. Du ligger själv på stranden i en solstol och dricker någon god paraply drink. Det enda som är stör dig är ljudet från palmerna. Ljudet av vindern som gnisslar mot palmernas blad. När du blir för varm tar du ett dopp de de varma vattnet. Det är så varmt att du nästan inte känner någon skillnad alls om du är på land eller i vattnet. Du hittar några snäckor längs vattenbrynet och tar med dig dem tillbaka till solstolen. Du har redan plockat massor med snäckor. Så många att du skulle kunna fylla en hel säck full med snäckor men du kan bara inte låta bli. De är för fina för att ligga här alldeles ensam tänker du. Det enda du behöver tänka på är dig själv att du ska ha det bra och vila.

Några bilder från förra resan! 




Låter de inte härligt?
Så ska jag få ha det nästan varje dag när jag åker till Thailand. Vi ska så klart också ha massviss med aktiviteter. Men mycket vila och mys ska vi ha!

Nu måste jag resa tillbaka till verkligheten...
puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0