pulkaåkning

Hej hopp!
Idag var jag,ida,jesper,astrid,adam och calle ute och åkte pulka runt elva. Det var jättekul och det gick riktigt fort nerför backarna. men efter ett tag upptäckte de små en annan brantare backe vid sidan om den andra backen som dom ville åka på. Calle för så klart tvungen att prova en branta lite farliga backen och det gjorde han med fullfart och han höl på att köra rakt in i ett träd eller det gjorde han men han han brumsa lite innan så det blev inte lika stor smäll.. hahha det var riktigt kul. Det är en typiskt grej som bara han gör!
Efter det for jag,Ida,Jesper och calle till birsta för att köpa lite julklappar. Det gick väl sådär jag köpte inte så mycket bara en present till Astrid.
och nu sitter jag framför tv och kollar på Shooter med calle och hans familj. Riktigt mysigt :)
Men nu har den börjar igen!
Ciao!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0