Luciadagen

Hejhopp!
På skolan idag hade vi en mysig luciadag! Jag och några till tjejor från klassen gjorde ett jättefint pepparkakshus. Jag hoppas att våran klass vinner priset om finnaste pepparkakshuset. För vi kämpade verkligen för att få det fint ;)
Idag har jag faktiskt varit ganska så lat borde ha åkt och tränat för det har jag inte gjort på två veckor men har ont i halsen så det kändes inte som en jätta bra ide för jag vill inte att det ska bli värre. Har inte ''råd'' att bli mer sjuk just nu.
Har gjort en ganska så nyttig sak idag. Jag har kneppt julkort. Hela familjen Eriksson har knäppt ett roligt julkort. Pappa var Lucia, astrid var en kenesisk prinsessa, Adam var en bonde, mamma var en cowgirl, Ida var en katt,Tuwa var en pirat och lilla jag var ett gatubarn. Hade strulat till hela håret och målat smutsiga fläckar i ansiktet. Haha det var riktigt roligt. Vi är lite konstiga i våran familj men vi har så himla roligt när vi gör våra konstiga saker :D
Lägger in den bästa bilden sedan.
Nu ska jag titta på ett avsnitt på Paridise Hotel. Det är final vecka och jag har bara sett till avsnitt 32 så jag ligger lite efter.
Puss o kram //



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0