vårtecken!

Idag har jag varit hemma från skolan p.g.a en dum förskylning med förljder av irreterande snuva, värkande hals och lidande hosta. Även fast jag hade en jobbig förskylnin kunde jag inte undgå ifrån att stanna inne hela dan för det har varit strålande sol. Så jag tog med mig Tuwa och gick på en upptänksfärd runt grenforsen.. På vägen såg jag tussilago, blåsippor och vitsippor. DET ÄR RIKTIGT VÅR NU! Super mysigt var det vi var ute i två timmar tror jag. Och jag struntade i om jag blev mer sjuk för det var riktigt skönt och få komma ut till naturen!

 


Blir förmodligen hemma imorgon också..För att vila upp mig ordentlig så att det går bra på torsdag när det är nationella så att jag inte sitter där i klassrummet då och mår skit!

Men nu ska jag sova god natt!
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0