Skolstart

Idag har skolan börjat igen. SJälv har jag inte varit på skolan på två veckor, för först var jag och familjen till fjällen och sedan var det ett härlig påsklov. Dagen idag har bara rullat på bra. Det har varit strålande sol hela dan och jag har gått extremt mycket idag. Har gått runt på både skönsmons skola och södersmals skola för att informera dom om discot som vi ska anhålla på fredag och lördag. Så hela helgen går åt att ha disco. Det ska faktiskt bli riktigt kul jag nästan längtar. Jag ska vara lekledare och ta inträde.
Nog om det och mer om dagen. Efter skolan gick jag och Isabelle ner på stan och jag skulle titta på present åt min sötnos (calle) men jag hittade inget som jag kände för och han fyller år imorgon :s  PANIK! Jag måste försöka hitta någon tid imorgon och springa ner på stan och leta igen. När jag kom hem hade jag något ont i fötterna för jag har gått i princip hela dan. Jag satt ute i solen en lång stund hemma och pluggade och lyssnade på härlig lugn musik!!! (riktigt skönt) Nu på kvällskvisten har jag varit ute och gått med min bebis (Tuwa) och snart ska jag göra mig en kopp te och kolla igenom matten en gång. Jag,Isabelle och Amanda knäppte lite löjliga bilder idag när vi satt och väntade på bussen. Nu ska ni allt få se hur vi ser ut :O















Det var dagens bilder!
Men nu ska jag göra te och sen ska jag sätta mig och titta på Senska Hollywood fruar..
Ha det så bra älsklingar
Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0