Lördags mys vad är det?

Idag vaknade jag runt tolv (riktigt skönt att få sova ut). Igår var jag och Isabelle hemma hos Amanda och såg en riktigt bra film. Det var en skräckis som handlade om en familj som adopterade ett barn och det barnet blev  galen efter ett tag. Men jag kan inte berätta vad filmen gick ut på för då förstör jag för er som ska se den.. Jag tror den var ganska ny!
Vi åt goda popcorn, morötter och gurka med dipp. Riktigt mysig var det!!


Jag vet, inte den skarpaste bilden men man ska inte klaga när det i alla finns bild bevis på att det var jag och Isabelle som fick slava med gurkan och morötterna xD



Och här har vi stjärnan själv! Ägaren till gurkan och morötterna som vi fick ta del av..

Men nog om går dagen. Nu måste vi leva mer i nuet! Ikväll blir det en välgörenhetsgalaPipeline med Elsa och Nicole. Vi ska ditt och visa upp oss för vi är medlemar i rädda barnens ungdomsförbund!
Det ska bli roligt. Det är från 22-03 så det blir en lång kväll. Och varför ha lördags mys hemma när man kan gå på gala!
Men nu ska jag ringa ett samtal..
Ha det så bra älsklingar
Puss o en bamsekram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0