Det var på tiden!

Tro det eller ej men jag nu ska jag sätta igång med bloggen igen. Som ni ser nedan var mitt senaste inlägg på nyårsafton.. Jag tycker det var dags för ett nytt inlägg eller vad säger ni? Har ändrat designen lite också på bloggen.

Men men sak samma nu ska jag skriva om något roligare. Jag håller på att rensa mitt rum (har slängt massor av saker/prylar). Efter att jag slängt och tagit bort alla mina möbler ska det målas om och nya möbler ska in (y)
Imorgon då är det fredag och då ska jag lägga alla mina saker som jag har på mitt rum i lådor, plugga och på kvällen ska jag ha myskväll med Isabelle och Amanda! Det ska bli mysigt!



Sköt om er allesammans!
Puss o kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0