Datasalen en plats för nöje

Jag vet förlåt! Jag är grymt dålig på att skriva blogg. Men jag tänkte att nu när jag ingenting har att göra, då kom jag precis på den gryma idén att jag inte har skrivit blogg på evigheter. Så det var nog dags nu.. sak samma nog om det.
Sitter just nu i datasalen på Höglunda och har ingenting att göra. Har inte lust att skriva något heller satt hela kvällen i går med en SO uppgift så alla ideer är slut! Ikväll är det valborg. Tycker faktiskt att allt det här med valborg kan kännas lite överdrivet i bland. Förut var valborg en tid man skulle stå vid en läger eld och sjunga in våren. Men det är inte samma sak nu, många förknipar valborg med annat.
Ska personligen själv inte titta på en läger eld ikväll men jag ska ut med Anna och träffa massa trevliga människor.




Har faktiskt inget roligt att berätta så det får bli ett HEJDÅ
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0