Sista dagen på praon

Nu sitter vi här sista dagen. Just för tillfället finns det inget att göra. Vi har gjort ganska mycket idag faktiskt.
 Det är riktigt tråkigt att det är sista dan. Alla är på strålande humör idag (kanske för att det är fredag) men allt känns mycket roligare nu vi känner grabbarna ganska väl nu och vi skämtar och har kul. Kommer nog sakna det här lite i alla fall :)

Vi får sluta tidigt idag för att det är sista dan och det finns nästan iget att göra.
Isabelles mamma kommer och hämtar oss om en timme vilket är ca halv 12.

Alla grabbar här har varit jätte trevliga och jag vet nu hur det är att jobba på en ''fabrik/verkstad''
Jag tror att det blir stan för mig och Isabelle nu efter prao.

Och ikväll kanske det blir en mysig runda med tjejerna i stan.
Vi får se inget bestämmt än men jag hoppas på de.

Och imorgon är det syrrans 18 årsfest ska ditt en stund och kolla läget.
 Men jag tror nog inte hon vill att jag blir kvar allt för länge jag är väl en jobbig lite skit unge i hennes ögon imorgon skulle jag tro ;) hahaMen nu ska jag se om det finns något att göra
 
ha de så bra så länge
puss o kram
 
/meriksson

Kommentarer
Postat av: Nicks

Sounds like fun =). Blir nog att åka ut på landet i helgen och ha det skönt bara :D. Vad blir det härnäst efter praon då? :)

2009-09-11 @ 13:38:54
URL: http://leadfed.blogg.se/
Postat av: lisa

jo, det hoppas jag med :)

händer ikväll då?=)

2009-09-12 @ 15:29:20
URL: http://norrlandsguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0